Subject: FW: Üks täpsustav küsimus
From: Heleni Mäe <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 13:31:21 +0200

From: Heleni Mäe
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 11:53
To: 'Piret Leevald' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Üks täpsustav küsimus

Tere

Minuni jõudis allolev kiri ja küsimus.
Vabandame, et vastus on viibinud seoses Kaili Semmi juurdepääsu puudumisega 
Ravimiameti postkastile.

Ravimiseaduse mõistes loetakse teadusasutusteks mh tervishoiutöötajaid ja 
arste koondavaid sihtasutusi või seltse, kes ei ole ravimitootjad.
Haiglad kuuluvad teadusasutuste alla, mille korraldatud teadusüritusi on 
RavS § 86 lõike 5 kohaselt lubatud müügiloa hoidjatel toetada.

Retsepti väljakirjutamise õigust on võimalik kontrollida tervishoiutöötajate 
registrist (https://medre.tehik.ee/). Seal on võimalik otsing nii nime, 
eriala kui tervishoiutööaja koodi alusel.

Lisaküsimuste tekkimisel võib mulle otse kirjutada, vastan meeleldi.

Heade soovidega
Heleni Mäe
Ravimiamet
Õigusosakond
Õigusnõunik
+372 737 4140
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

Begin forwarded message:
From: Piret Leevald <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 26 November 2024 at 08:28:12 CET
To: Kaili Semm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Üks täpsustav küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Sain vahepeal kinnituse, et teadustöö on siiski ära mainitud põhikirjas. 
Seega loodame, et lastehaigla ikka läheb ka teadusasutuse alla 😊
Kui teil on võimalik kommenteerida / täiendada, olen tänulik!
Heade soovidega

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/> 
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/> 
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>

From: Piret Leevald
Sent: Thursday, November 21, 2024 6:05 PM
To: 'Kaili Semm' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Üks täpsustav küsimus

Tere!

Mul on täpsustav küsimus ravimiseaduse kohta.

86 (5) Ravimi müügiloa hoidja võib toetada teadusasutuse või 
erialaorganisatsiooni korraldatavat arstiteaduslikku või farmaatsiaalast 
üritust, sõlmides selleks ürituse korraldajaga lepingu, mis välistab ravimi 
müügiloa hoidja mõju ürituse programmile.

Lastehaigla ei ole põhikirja järgi teadusasutus. Kas antud säte kohaldub 
siiski lastehaiglale? Kui ei, kas siis aitaks põhikirja muutmine?

Lisaks, me kohtumisest jäi veel ka õhku küsimus, kuidas kontrollida retsepti 
väljakirjutamise õigust? Eriti õdedel, ämmaemandatel – olen aru saanud, et 
seal on teatud erisusi.

Ette tänades

Parimate soovidega

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/> 
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/> 
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>